Egyetértek, csak egy elnézést vártam volna el, meg ha beszállítói hiba, akkor érvényesítse a beszállítójánál ő is. Azért pörgök ezen annyira, mert többségünk felelősséget kell, hogy vállaljon pl. a munkájáért. Amit írtál, azzal teljesen egyetértek, ezért is mondtam, hogy gondolkodom azon, hogy csatlakozom, mert van még néhány növény, amit szeretnék. Én is rendeltem már több helyről és valóban gyönyörűek a hagymáik és a növény, ami lesz belőle.
Nem is ér ez több szót és bizonyára én is csatlakozni fogok.
Sajnos az előző liliom rendelésnél szinte mindenki így járt. Én nem is rendeltem lankon liliomot mert már volt. De a sárga liliomokat én is kaptam;) Meglepődtem virágzáskor hogy került ide... Sokan panaszkodtak, hogy nem az a fajta jött amit kértek. Ez az elmondásuk szerint beszállítói hiba volt. Nem kaptam tőlük semmilyen kártérítést... De hosszú évek alatt ez az egy problémám volt velük. Az áru mindig kifogástalan, gyönyörű... A tőlük kapott hagymások a kertünk égkövei lettek. Felénk csodájára járnak..
A tavalyi rossz élmény után most újra úgy érzem hogy a hosszú évek zökkenőmentes rendelései után idén is megcsinálom a közös rendelést.
Én bízom benne hogy idén minden rendben lesz.
Ha mégsem akkor már fel vagyok készülve... Számla mentve fényképezőgép készenlétben;)
Sok helyről rendeltem már sajnos nagyon rossz árukat kaptam...
Anglia és a Tulipánvilág az igazán bevált hely ahonnan minden évben nagyon nagy örömmel rendelek.
Úgy gondolom mindenki bizalommal rendelhet a közös rendeleéssel innen.
Ha valami probléma adódna akkor pedig idén felkészülten és közösen azt is meg tudjuk oldani...
Szívesen csatlakoznék, de azért van egy kis aggályom, idén lankon helyett narancssárgát kaptam és megreklamáltam, hogy tegyünk valamit és hát elég furcsán álltak hozzá.Egyébként olvasva a gazlapot, nemcsak én jártam így, nem tudom másnak mi a tapasztalata a reklamáció intézésével kapcsolatban. Kérték, hogy csatoljam a számlát, meg képet. A számlám már nem volt meg, töröltem az emailjeim közül, a fényképet megküldtem, azóta sem válaszoltak rá. Nem az az 1000,- forint, hanem a hozzáállás dühít illetve, hogy olyan kertrészletbe ültettem, ahova a narancssárga abszolút nem volt való. Több éve rendelek tőlük önállóan, eddig ez az egy probléma volt és ennek megoldásával nem lopták be magukat a szívembe. Ettől függetlenül lehet, hogy csatlakozni fogok, mert a hagymáik szépek, egészségesek, nagyok - virágoznak.
Ha valakit érdekel közös rendelés a Tulipánvilágtól akkor az idén is csatlakozhat!
Így nincs minimális rendelési érték.
Egységesen mindenkitől 1000 Ft-ot kérek a postára, melyből ha megmarad valamennyi azt a postázáskor visszaküldöm.
A csatlakozási határidő rövid. JANUÁR 25.-e! Mivel a különlegességek idén is hamar elfogynak.
A nyáron nyíló növények kategóriából lehet majd rendelni.. már most is feltöltöttek egy csomó új növényt de az aktuális árak és kínálat csak január 15.-én lesznek elérhetőek.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban