Van egy szevafém álltal gyártott, de Briggs (qantum mx 4) motorral szerelt, 4 Le rotációs kapám. Kb 15 ev körül járhat,de a tulaj szerint 3-4 szer volt max használva.Ami latszik is rajta. Szetszedés kitakaritas és ujra összerakás után jól indul. De amikor kapálni akarok vele, akkor inkább lefelé szeretne menni, az előre helyett! Hátul van egy vezető kerék, de z kevésnek bizonyult. Azt a tanácsot kaptam, hogy amikor elindul lefelé rángatni kell, ami sújánál fogva,hosszú távon nem megoldás,hiszen legalabb 35-40 kg,ha nem több. Elméletben arra gondoltam, hogy előre is kellene egy állitható kerék, amivel be tudnám állítani a mélyéget. Az volna a kérdésem, hogy gyárilag van e ehez a tipushoz valamilyen mélységállító,vagy házilag kell késziteni valamit,ami fenn tartja?
Van nekem egy walbro WT439A típusú karburátorom és a magas fordulatot egyszerűen nem lehet beállítani most ott tartok hogy szivatóval alapjáraton megyen de kikapcsolom a szivatót akkor le áll a motor.
Új membránok vannak benne karbi ki lett tejesen pucolva.
Mi lehet a baja?
A főtengely szimmeringeket ellenőrizném le először, nem keményedtek-e ki, vagy nem kopottak-e? _________________ Üdv. Gépdoki
Van nekem egy walbro WT439A típusú karburátorom és a magas fordulatot egyszerűen nem lehet beállítani most ott tartok hogy szivatóval alapjáraton megyen de kikapcsolom a szivatót akkor le áll a motor.
Új membránok vannak benne karbi ki lett tejesen pucolva.
Mi lehet a baja?
Tisztelt Gépdoki !
Honda GCV160-as motorral szerelt rotációs kapa beindítás után azonnal / nagyon könnyen indul /hullámzik a fordulat minden tartományban. A karburátor második nekifutásra is patyolat tiszta.Legalábbis nem találtam semmit.Rudazat ,rúgok a helyükön vannak.A gép 1,5 éves.
A segítségedet kérem,hogy mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel :Szundi
Valószínűleg a karburátor valamelyik mikro furata van eltömődve. Nagyon nehéz tisztítani, mi is ultrahangos tisztító berendezéssel tudjuk csak tisztítani.
Ha nincs ilyened, akkor célszerű elvinni egy szakszervizbe.
Köszönöm a segítséget ultrahangos tisztítással megoldódott a probléma.
Ez be szokott válni. _________________ Üdv. Gépdoki
Tisztelt Gépdoki !
Honda GCV160-as motorral szerelt rotációs kapa beindítás után azonnal / nagyon könnyen indul /hullámzik a fordulat minden tartományban. A karburátor második nekifutásra is patyolat tiszta.Legalábbis nem találtam semmit.Rudazat ,rúgok a helyükön vannak.A gép 1,5 éves.
A segítségedet kérem,hogy mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel :Szundi
Valószínűleg a karburátor valamelyik mikro furata van eltömődve. Nagyon nehéz tisztítani, mi is ultrahangos tisztító berendezéssel tudjuk csak tisztítani.
Ha nincs ilyened, akkor célszerű elvinni egy szakszervizbe.
Köszönöm a segítséget ultrahangos tisztítással megoldódott a probléma.
Tisztelt Gépdoki !
Honda GCV160-as motorral szerelt rotációs kapa beindítás után azonnal / nagyon könnyen indul /hullámzik a fordulat minden tartományban. A karburátor második nekifutásra is patyolat tiszta.Legalábbis nem találtam semmit.Rudazat ,rúgok a helyükön vannak.A gép 1,5 éves.
A segítségedet kérem,hogy mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel :Szundi
Valószínűleg a karburátor valamelyik mikro furata van eltömődve. Nagyon nehéz tisztítani, mi is ultrahangos tisztító berendezéssel tudjuk csak tisztítani.
Ha nincs ilyened, akkor célszerű elvinni egy szakszervizbe. _________________ Üdv. Gépdoki
Tisztelt Gépdoki !
Honda GCV160-as motorral szerelt rotációs kapa beindítás után azonnal / nagyon könnyen indul /hullámzik a fordulat minden tartományban. A karburátor második nekifutásra is patyolat tiszta.Legalábbis nem találtam semmit.Rudazat ,rúgok a helyükön vannak.A gép 1,5 éves.
A segítségedet kérem,hogy mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel :Szundi
Van egy MTD FH 125 fűnyírótraktorom.
A jelenség az, hogy langyos motornál elindul-leáll, elindul-leáll végül leáll.
Mikor már üzemmeleg a motor, akkor csak néha bizonytalankodik, de így 15 ^C-nál már hosszas procedúra elindítani. Az indítás úgy néz ki, hogy nulla gázon pöfög néhányat, ez idő alatt a gázkaron 2 cm-t előre, majd kínos lassúsággal emelni a fordulatot, mert lefullad.
A gyertya természetesen fekete.
A kérdésem a hiba lehetséges okára vonatkozik.
Két szezont már elment így, mérlegelni szeretnék, hogy bele kezdjek-e a hiba javításába.
Előre is köszönöm!
Mindenképp meg kell javítani, így nem célszerű használni.
Valószínűleg a karburátoron kellene állítani, talán túl sok benzint kap (?)
Szia gépdoki!
Megvan a "hiba"
Mivel úgy kaptam a traktort, mert ki akarták dobni (felújítottam), de nem tudtam semmit az indításról
A gázkart a maximumon túl kell tolni, ott nyit ki a második pillangószelep, ami az indításhoz kell.
Így már indul pöccre, ott kell tartani, amíg be nem melegszik.
Ahogy visszafelé áthúzom a maximális gáz tartományon, eléggé felpörög, ezt langyos motornál nem tartom túl szerencsésnek, de ilyen.
Üdv Gépdoki!
Segítségedet kérném motoros fűnyírókkal kapcsolatban.
Ezeket a típusokat néztem Husqvarna, Solo, McChulloch, MTD, Partner, és márkán belül is különböző motorral vannak szerelve (honda, briggs, stb.).
Egy rangsort tudnál mondani? vagy melyik gyártód ajánlanád (alkatrész ellátottság)?
Ugyanazzal a motorral szerelt gépek miben különböznek egymástól?
Briggs motoros gépem van azzal megvagyok elégedve,de nagy a választék és nehéz dönteni.
Az önjárósokról a hajtást le lehet kapcsolni, mármint hogy használható tolós ként is?
Ha már ezek közül muszáj választani, akkor a felsoroltak közül az MTD-nek jó az alkatrészellátottsága. Utána a SOLO.
A Husqvarna, McCulloch, Partner ugyanaz a gyártó, Magyarországon nincs raktára, az alkatrészellátás hosszadalmas.
Nem muszáj a felsoroltak közül választani.
Te milyet ajánlanál ezeken kívül?
A Briggs Sprint 4 motorral szerelt fűnyírómnak nagyon gyenge, egyenetlen járása van, könnyen le is fullad. Membránját kicseréltem, de így se jó. A gyertyája kormos. Annyira egyszerűnek tűnik a karbija, mi lehet rossz a membránon kívül? Próbáltam a pillangószelep állító rugón feszíteni, de így se lett jó. Mivel próbálkozzak még?
Üdv Gépdoki!
Segítségedet kérném motoros fűnyírókkal kapcsolatban.
Ezeket a típusokat néztem Husqvarna, Solo, McChulloch, MTD, Partner, és márkán belül is különböző motorral vannak szerelve (honda, briggs, stb.).
Egy rangsort tudnál mondani? vagy melyik gyártód ajánlanád (alkatrész ellátottság)?
Ugyanazzal a motorral szerelt gépek miben különböznek egymástól?
Briggs motoros gépem van azzal megvagyok elégedve,de nagy a választék és nehéz dönteni.
Az önjárósokról a hajtást le lehet kapcsolni, mármint hogy használható tolós ként is?
Ha már ezek közül muszáj választani, akkor a felsoroltak közül az MTD-nek jó az alkatrészellátottsága. Utána a SOLO.
A Husqvarna, McCulloch, Partner ugyanaz a gyártó, Magyarországon nincs raktára, az alkatrészellátás hosszadalmas. _________________ Üdv. Gépdoki
Van egy MTD FH 125 fűnyírótraktorom.
A jelenség az, hogy langyos motornál elindul-leáll, elindul-leáll végül leáll.
Mikor már üzemmeleg a motor, akkor csak néha bizonytalankodik, de így 15 ^C-nál már hosszas procedúra elindítani. Az indítás úgy néz ki, hogy nulla gázon pöfög néhányat, ez idő alatt a gázkaron 2 cm-t előre, majd kínos lassúsággal emelni a fordulatot, mert lefullad.
A gyertya természetesen fekete.
A kérdésem a hiba lehetséges okára vonatkozik.
Két szezont már elment így, mérlegelni szeretnék, hogy bele kezdjek-e a hiba javításába.
Előre is köszönöm!
Mindenképp meg kell javítani, így nem célszerű használni.
Valószínűleg a karburátoron kellene állítani, talán túl sok benzint kap (?) _________________ Üdv. Gépdoki
Birtokomba került egy viharvert Husqvarna 240r fűkasza, szeretnék infókat kapni róla, hogy milyen karburátor való rá mert a jelenlegi viharvert, látszik rajta, hogy "mindenki gépe volt". Olvastam pár leírást, hogy sok alkatrésze megegyezik a 40es láncfűrészével, itt kicsit tanácstalan lettem, mert leírások Zama c1q-ról szólnak, az összebarmot karbi meg egy walbro wt-834. Milyen karburátorok jöhetnek szóba?
Válaszod előre is köszönöm!
Szia Béla87!
Már eleve gyárilag is többféle gyártmányú, és típusú karburátorral szerelik a gépeket, mikor, mivel. Jobbára a Zama és a Walbro karbik szoktak előfordulni.
Sokszor évjáratonként más-más karburátorral szerelik.
A karburátornak jobbára a membránjai szoktak megkeményedni, ezeket kell cserélni. Ehhez javító készleteket lehet kapni. _________________ Üdv. Gépdoki
Birtokomba került egy viharvert Husqvarna 240r fűkasza, szeretnék infókat kapni róla, hogy milyen karburátor való rá mert a jelenlegi viharvert, látszik rajta, hogy "mindenki gépe volt". Olvastam pár leírást, hogy sok alkatrésze megegyezik a 40es láncfűrészével, itt kicsit tanácstalan lettem, mert leírások Zama c1q-ról szólnak, az összebarmot karbi meg egy walbro wt-834. Milyen karburátorok jöhetnek szóba?
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban